| Biyografi |
Müziğe 15 yıl önce klasik gitarla başladım. Şu anda amatör olarak klasik gitar, akustik gitar ve kısa sap bağlama çalıyorum. Her tarz müziği severek dinliyorum. Ofisimde bir stüdyo alanı kurduk; burada elektro bateri çalan ortağımla birlikte mesai sonrası müzik yapıp keyif alıyoruz. Bu platformda elektro gitar öğrenmeyi ve kendimi daha da geliştirmeyi hedefliyorum. Belki amatör bir grup kurabileceğimiz arkadaşlarla tanışıp ofiste birlikte müzik yapabiliriz.
|