1-) Destek hizmeti tarzı bir özellik getirilmeli. Teknik Destek adıyla bir forum da oluşturulabilir, sadece yetkili ve gönderi oluşturucusu görecek şekilde düzenlenebilir. Karşılaştığım bir sorunu belirtmek için tüm siteyi dolaştım fakat bu tarz olan tek yer “İletişim”. Sanıyorum ki buradan “iletişime” geçmek ve geri dönüt almak daha uzun sürüyor çünkü mail olarak iletiliyor. Hem yapay hissettirmemesi hem de daha hızlı sonuç alıp süreci daha rahat takip edebilmek için bu tarz bir şey olabilir.
2-) Abonelik sistemine kayıt olmak için öncelikle kurslara giriyoruz ardından bir kursa girip katıl diyoruz. Üyelik olmadığından satın alma sayfasına gönderiyor. Bu şekilde alıyoruz. Abonelik sistemi sayfasına gittiğimde de sadece “Aktif bir sipariş yok.” tarzı bir uyarı vermişti. Bu sayfa düzenlenebilir fakat bana kalırsa kullanıcı deneyimi adına navbarda öne çıkan ve dikkat çekici bir kısım eklenebilir üyelik sistemini anlatan sayfaya götüren.
3-) Kurslarda ders bittikten sonra ekran gri oluyor ve tek seçenek tekrar oynatma. Full ekrandan çıkma ve hatta diğer derse geçme butonu eklenmeli. Sadece mouse kullanarak diğer derse geçmek uğraştırıyor. Ufak fakat kullanıcı deneyimini etkileyen bir durum.
4-) Derslere geçildiği anda tamamlandı olarak gözüküyor. Video bittikten sonra tamamlandı olarak işaretlenirse hem kullanıcı deneyimi adına pozitif olur hem de yeni puan sisteminde abuse edilebilecek bir durum.
Please note:
This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin.
Please allow a few minutes for this process to complete.